Klantenservice winkel en helpdesk
Maandag t/m vrijdag van 9:00u tot 17:30u
Zaterdag & zondag gesloten
Winkel / Showroom
Ambachtweg 23
2841MA Moordrecht
Telefoon: 0182 – 762 877
E-mail: info@computerkeuze.nl
Beschikbaarheid via WhatsApp
Maandag t/m vrijdag van 9:00u tot 17:30u
Bellen via Whatsapp naar dit nummer is niet mogelijk.
Heb je hulp nodig met een product dat je bij ons hebt aangeschaft?
Geen probleem, we helpen je graag via onze hulp op afstand software van AnyDesk. Met deze software kun je ons éénmalig toegang geven om je te helpen bij je vraag.
Veilig
AnyDesk is veilig en alleen als jij het nummer doorgeeft aan onze collega en toegang geeft tot je pc of laptop, kunnen we éénmalig verbinding maken.
Er wordt niets geïnstalleerd en toegang is slechts voor 1 sessie.
Zodra je vraag is afgehandeld zal de support medewerker de verbinding verbreken en is de toegang definitief verbroken.
Hoe werkt het?
1. Neem contact op met onze klantenservice, tel: 0182 – 762 877
( bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00u tot 17:30u )
2. Onze supportmedewerker vraagt je om onze hulp op afstand software te downloaden. Let op! Er zijn 2 verschillende varianten.
Heb je een Windows pc of laptop, klik dan op het Windows logo.
Heb je een Mac of MacBook? klik dan op het macOS logo.
Voor macOS dien je een aantal beveiligingsaanpassingen uit te voeren.
Klik hier voor meer informatie.
De hulp op afstand software wordt gedownload naar je downloadsmap (meestal) zichtbaar rechtsbovenin je browser (Edge of Chrome klik op het pijltje)
3. Open het bestand en klik op uitnodigen.
4. Je ontvangt van onze supportmedewerker een reeks getallen die je invult in het volgende scherm, klik daarna op uitnodigen.
5. Zodra de support medewerker je uitnodiging heeft ontvangen krijg je een melding op het scherm te zien waarbij je op Accepteren en Ja dient te klikken waarna de verbinding tot stand is gebracht.
Zeker! Je kunt bij het afrekenen kiezen voor ophalen in de winkel.
Is het product op voorraad in onze winkel in Moordrecht?
Dan kun je je product dezelfde dag ophalen in de winkel.
Let op! Je bestelling kan pas opgehaald worden nadat je de afhaalbevestiging per e-mail hebt ontvangen.
Is het product nog niet op voorraad in de winkel?
Dan kun je het reserveren om de volgende dag op te halen.
Online betaal je makkelijk en zonder transactiekosten met iDEAL of met een Computerkeuze.nl cadeaukaart.
Klanten uit België betalen eenvoudig via Bancontact.
Het is ook mogelijk om met PayPal, Creditcard (Visa, Mastercard en American Express) of Apple Pay af te rekenen echter worden hier extra transactiekosten voor in rekening gebracht. De transactiekosten zie je bij het afrekenproces.
In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, creditcard of contant.
Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Betalen in termijnen of betalen bij levering aan de deur is niet mogelijk.
Alle op de website van Computerkeuze.nl vermelde productprijzen zijn inclusief btw.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Op de meeste nieuwe producten krijg je 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou bij normaal gebruik niet binnen 2 jaar defect mogen gaan. Op refurbished (gebruikte) producten geldt een garantietermijn van 6 maanden tenzij anders aangegeven.
Retourvoorwaarden
Product defect?
In geval van een defect binnen de garantietermijn is retour sturen gratis.
Je ontvangt na aanmelding van het defecte product een retourlabel per e-mail.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Uitzonderingen
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming
of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
- Digitaal geleverde softwarelicenties
- Cadeaukaarten
- In-ear bluetooth headsets en vergelijkbare hygiënische producten
Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen, storten we het bedrag binnen 3 werkdagen retour.
Digitale licenties
Bij het plaatsen van een bestelling met digitale online-inhoud wordt u in het bestelproces erop gewezen dat u door het bestellen akkoord gaat met levering. Verder erkent u dat u uw recht om de overeenkomst te herroepen verliest zodra het downloaden van de digitale inhoud is begonnen danwel per e-mail aan u is verzonden.
Retour sturen per post
1. Meld je retour aan via klantenservice@computerkeuze.nl
Na aanmelding ontvang je van ons instructies voor het retour sturen.
2. Verzend het product in de originele Computerkeuze.nl doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk.
3. Verwijder waar nodig je data en account.
4. Maak een label aan met onderstaande informatie, vergeet niet het ordernummer toe te voegen
—————————————————————
Computerkeuze.nl
T.a.v. RMA order #vul hier je ordernummer in
Ambachtweg 23
2841MA MOORDRECHT
—————————————————————
4. Breng het pakket naar een PostNL afgiftepunt bij je in de buurt en bewaar je track & tracebewijs, mocht er onverhoopt iets mis gaan met de retourzending.
Kan ik mijn product in de winkel retourneren of omruilen?
Ja, je kunt je product in onze winkel terugbrengen. Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen maar zorg dat je je factuur (digitaal) bij de hand hebt.
Defect?
In het geval van een defect proberen we eerst zelf een oplossing te vinden.
Reparatie
Als dat niet lukt dan zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt opgestuurd of voeren we zelf de reparatie uit.
Bestellingen vanaf €34,95 worden GRATIS bezorgd.
Indien het totaalbedrag van de bestelling lager is worden er verzendkosten á €6,95 in rekening gebracht.
Wat kun je van ons verwachten?
- Op werkdagen voor 16:00 besteld = dezelfde dag verzonden!
- Een kwalitatief goed product
- Het beste advies, de beste keuze!
In sommige gevallen kan het iets langer duren door drukte bij PostNL.
Maak je geen zorgen, we zorgen ervoor dat jij je product hoe dan ook ontvangt.
Heb je je bestelling binnen 3 werkdagen nog steeds niet ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Track & Trace
Voor de zending van onze producten maken we gebruik van PostNL.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met trackingcode
waarmee je de bestelling kunt volgen via Track & Trace van PostNL
Ben je niet thuis? Dan proberen we om je bestelling bij je buren te bezorgen.
Is dit niet mogelijk, dan bezorgt PostNL je pakket bij een ophaallocatie in de buurt.
Digitale softwarelicenties
Bij aanschaf van digitale software, ontvang je een link per e-mail met daarin een link naar het download bestand en installatie instructie. Check voor de zekerheid je spamfolder indien je nog niets hebt ontvangen.
Wil je weten hoe je een bestelling kunt plaatsen op computerkeuze.nl?
Een bestelling plaatsen is eenvoudig. Je kunt kiezen om online te bestellen en online te betalen, of om een artikel te laten bezorgen op een adres van jouw keuze.
Uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel om je product op te halen.
Een artikel bestellen
Een bestelling plaats je heel simpel door het gewenste product in je winkelmandje te plaatsen door op de groene knop met de tekst “in winkelwagen” te klikken.
Zodra je klaar bent met shoppen, kies je voor afrekenen waarbij je kunt kiezen uit verschillende betalingsmethodes.
Je kunt je bestelling plaatsen met of zonder account.
Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze winkel of kiezen voor het gemak van thuisbezorgen.
Betaling
Online betaal je makkelijk en zonder transactiekosten met iDEAL of met een Computerkeuze.nl cadeaukaart.
Het is ook mogelijk om met PayPal, Creditcard of Apple Pay af te rekenen echter worden hier extra transactiekosten voor in rekening gebracht. De transactiekosten zie je bij het afrekenproces.
Bevestiging van je bestelling
Direct na het bestellen ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Kijk dan even in je ongewenste mail/spam map. Kun je de e-mail hier ook niet vinden, controleer dan of je order op de website vermeld staat bij mijn bestellingen.
Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.
Oei! Hebben we een steek laten vallen??
Het spijt ons zeer als je het gevoel hebt gekregen dat je niet op de juiste manier bent geholpen.
Klanttevredenheid staat bij Computerkeuze.nl prominent op nummer 1, echter gaat er aan onze kant heel soms ook wel eens iets mis (meestal niet gelukkig)
Hoe nu verder?
Uiteraard lossen we je klacht graag zo snel mogelijk op.
De snelste manier is telefonisch contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 0182 762 877
Je kunt ook een e-mail sturen aan info@computerkeuze.nl waarbij je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie ontvangt.
Toch niet tevreden met het antwoord of voorgestelde oplossing?
Stuur dan een e-mail aan onze manager Klantenservice (ksmanager@computerkeuze.nl)
Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Computerkeuze.nl B.V.
Ambachtweg 23
2841 MA Moordrecht
Klantenservice: 0182 – 762 877
KvK: 93738382
BTW: NL866510163B01
IBAN: NL26 RABO 0190 3010 74
BIC: RABONL2U
Op alle producten en diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing
Welkom bij Computerkeuze.nl – Het beste advies, de beste keuze!
Computerkeuze.nl is ontstaan uit het jarenlange erfgoed van Umbrella Computer Support, opgericht in 2007 en sindsdien uitgegroeid tot Umbrella Hosting B.V.
In januari 2022 zijn de plannen concreet geworden en zijn we gestart met het 2e bedrijf, gericht op de verkoop van hoogwaardige computerhardware en service onder de vlag van Computerkeuze.nl
Onze kernwaarden, die al sinds de oprichting van Umbrella Computer Support centraal staan, zijn kwaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.
Bij Computerkeuze.nl geloven we dat technologie toegankelijk moet zijn voor iedereen, zonder in te leveren op service en deskundig advies.
Naast online verkoop via onze webwinkel Computerkeuze.nl zijn we van mening dat je sommige apparaten even wilt zien en voelen. In onze showroom in Moordrecht ben je van harte welkom de producten te komen bekijken en je goed te laten adviseren.
In een markt waar grote webshops en winkels vaak niet meer zijn dan dozenschuivers zonder goed advies en service, onderscheidt Computerkeuze.nl zich door niet alleen scherpe prijzen aan te bieden, maar ook door eerlijk en deskundig advies en support te geven. We begrijpen dat het kiezen van het juiste apparaat soms een lastige beslissing is. Daarom streven we ernaar je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt om de beste keuze te maken.
Onze Keuzehulp helpt je in een paar eenvoudige stappen met het kiezen van een laptop of pc.
Ons toegewijde team van experts staat paraat je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij elke stap van je aankoop. Of je nu op zoek bent naar een krachtige desktopcomputer, laptop, Game pc , Microsoft Office pakket, Antivirus of andere accessoires zoals opladers voor je laptop of smartphone, Computerkeuze.nl helpt je graag bij het vinden van je nieuwe product of dienst!
- Zekerheden bij Computerkeuze.nl
- Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag gratis verzonden
- Alleen de beste merken en professioneel advies
- Eigen helpdesk met ervaren specialisten
- Optioneel volledig gebruiksklaar geleverd
- Winkelbezoek mogelijk